mmbsfina.blogg.se - Hush Hush!

Hush Hush!

Hörni! Om ni vill känna på hur det känns att uppleva hur 75 minuter känns som 15 så tycker jag att ni ska hänga med mig på dans nästa onsdag. Jag går nämligen och dansar bort en stund av kvällen på 
Mälarsalen som ligger vid Münchenbryggeriet. 

Detta är ingen vanlig dans. Och det är sannerligen ingen vanlig ledare.
Mer inspirerande och färgstark person kan du knappast hitta. 

Cary Ylitalo leder det här passet med största inlevelse och du rör dig genom glada toner och medan tiden går märker du hur mycket känslor man vågar plocka fram när allt bara handlar om dans, här och nu. 
Det är så sjukt underbart! Man tror nästan man kan flyga hem eftersom hela kroppen är i extas tack vare den enorma mängden med endorfiner som bara röjer runt!

Shit asså... vill du känns på lite riktig träning (och sluta envisas med att lubba runt området och hata varenda minut) så kan jag varmt rekomendera detta pass.
Du fattar inte att du tränar ihjäl dig för du tänker bara: EN GÅNG TILL! EN GÅNG TILL! EN GÅNG TILL!!!


Dessutom är jag övertygad om att det bor en disco-diva i mig! 

 



Kommentera här: